čtvrtek 17. května 2007

Ach, ty krabice

Já nevím, čím to je? Že jsou krabice tak populární. Ikea na nich vydělává pěkné peníze a přitom jsou to jenom krabice. Taky je mám ráda.
Tahle byla původně krabicí od bot - jak překvapivé. Našla jsem ve sklepě zbytek nátěru na radiátory a natřela jím podklad, ať je bílý. Zároveň nátěr krabici chrání před menším vlhkem a tekutinami. Přece jen je to papír, že. No a pak jsem hledala způsob pokrytí. Původně jsem chystala na dekupáž, ale nakonec zvítězily ornamenty. Ty, které jsou na krabici, jsem našla normálně mezi kliparty v základní sadě Windows. Zvětšila jsem si je do 2-3 velikostí a vytiskla na tvrdý papír. Udělala jsem z nich šablony. Nanášela jsem štětcem akrylovou hnědočervenou barvu. Jelikož není tvrdý papír tak snadno přilnavý a po prvních pár tazích se začne mírně kroutit, nejsou výsledné tahy přesné. Řekla jsem si, že to nevadí a že budu štětcem na plochu spíše klepat. Natřená místa pak sice nejsou pokrytá úplně, ale to právě způsobí pěkný efekt.
Jakmile jsem na všechna - dle mého názoru - žádoucí místa opatřila danými motivy, jemně namočeným štětcem v barvě jsem celou plochu ještě trošku "pošpinila". Výsledek stojí za to.
Do krabic lze dát tolik různých věcí.
Jako třeba tyto sádrové odlitky, které jsem chtěla použít na stěnu v rámci malby.

Tahle krabice byla původně plná báječných máslových sušenek. Rovněž jsem ji přetřela bílou barvou na topení :o))) a pak ji ozdobila technikou decoupage krásným romantickým ubrouskem.

Žádné komentáře: