neděle 15. července 2007

A další svatba na obzoru


yslím, že je báječné, že se v této době lidi berou! Mám z toho fakt radost. V posledních dvou měsísích je v kruhu rodinném i v kruhu jiných blízkých wedding boom! Celkem 4 svatby a jsem za to vděčná. Nevázanost ještě nikomu nic dobrého nepřinesla. Fakt jsem za ty lidičky moc ráda. V souvislosti se svatbami taky zaměstávám svoje ruce. Posledně jsem publikovala obrázek korálků přímo pro nevěstu. Tentokrát se poměju sama. K novým šatům jsem si udělala radost - nový náhrdelník.





Věřili byste, že kámen uprostřed je obyčejné dekorační sklíčko, které se v Ikea prodává na váhu? Ani jsem nemohla věřit, že tam tak padlo!

Mezitím byl čas udělat ještě jeden kousek. Uvidíme, kdo se o něj přihlásí. Protože pokud si nepospíší, hrozí tu vážné nebezpečí, že bude pozřen. :o))

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Renči, ty jsi šikulka na tisíc způsobů. Moc se mi tu líbí. Pastva pro oči, všecičko. Líbá Klára