úterý 29. července 2008

Kvak kvak

Hurá! Léto je tady. Prázdniny v plném proudu. Více sluníčka, víc příležitostí se vydat ven a pobýt někde v přírodě nebo u vody . A to nesmíme zapomenout ani na dovolenou, pokud už ji ovšem nemáte za sebou. Každopádně, ať jste za domem u potoka, na městské plovárně nebo u slaného moře, je dost pravděpodobné, že budete na svoje nožky potřebovat lehčí obuv. Obuv, ve které vám nikdo nedoporučí se vydat na túru, ale která úplně postačí právě na prázdninový pobyt u vody. Mluvím o obyčejných žabkách. Každá z nás určitě nějaké má. Jejich kvalita se dost různí, ale to záleží hlavně na tom, zda v nich budete chodit po nákupech nebo jsou opravdu jen na krátké vzdálenosti mezi osuškou na břehu a vodní hladinou.
Pokud máte takové obyčejné jako se dostaly do rukou mně, možná se necháte zlákat a pustíte se se mnou do jejich zkrášlení. Konec konců, i žabky, které nosí půl světa, mohou být přece originální a prostě ty vaše! Mám pro vás tip na jejich vylepšení. Je pro milovníky korálků i pro švadlenky jako jsem já. Tento pár žabek jsem dostala za úkol ozdobit pro moji kamarádku. Myslím, že je dokonce našla za pár kaček v sekáči a chtěla na jejich prázdná místa nějaké strakaté barevné ozdůbky z korálků. Nakonec jsem to ale vymyslela jinak. Na žabky jsem "zpíchla" kytičky z látky a přidala jsem na ně i pár korálků. A jak na to, více na Moje-rodina.

Žádné komentáře: