středa 16. července 2008

Potahování knoflíků

Chtěla jsem se podělit o radost, kterou mi udělaly obyčejné čalounické knoflíky. S manželem jsme totiž objednali látky na polstrování naší sedačky, a tak se připravuju aspoň v malém. Vyzkoušela jsem si potahování knoflíků a zkusila to samo sebou na mých kytičkovaných látkách. A jak já mám ráda veliké květinové vzory, tentokrát jsem musela hledat ty drobounké kvítky, ze kterých jsem jindy u nás v obchodech na nervy. Patchworková drobotina pro knoflíky dobrá.

Jakmile mám v ruce takový materiál, hned se rodí zase nápady a jelikož jsem měla rozdělanou jednu brož, hned jsem tam knoflík umístila. Dopadlo to dobře a tak jsou teď brože dvě. Jedna patří ještě na kabelku, která se před pár dny prodala a druhá je volná. V tuto chvíli ještě nejsem schopná říct, kde všude ty knoflíky skončí. :o)



Žádné komentáře: