čtvrtek 27. listopadu 2008

Recy věci I


Nápad na zapichovací stromečky vznikl při pohrávání si se zbylými kousky látek, které jsme doma použili na čalounění sedačky. Jejich barva i tvary téměř volaly po typicky vánočním zpracování. Ačkoli při pohledu na novou sedačku nemám dojem, že by byla vánoční. Velkou inspirací jsou mi vždycky proužky a tak i v tomto případě tomu nebylo jinak. Pohledejte doma odstřižky různých látek, které pokud nebudou přímo vánoční, vám při zpracování Vánoce aspoň budou připomínat, jako ty moje. Dále budete potřebovat plexi podložku, kterou znají hlavně prvňáčci. Pomáhá jim neotlačovat první zdárná písmenka a číslice na další stránky sešitu.
Jak na to najdete na Moje rodina.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Páni, Renčo,to je super nápad! Nic tak "jednoduchého" a efektního mě nikdy nenapadne!

Werri řekl(a)...

Narazila jsem na tento blog sice jen náhodou, ale je naprosto fenomenální. Jsi hrozně šikovná a máš krásné nápady :) Určitě sem budu chodit častěji.
Já taky ráda tvořím všechno možné, ale chybí mi ten nápad :( Což mě většinou hrozně mrzí.

Unknown řekl(a)...

Díky dámy.