pondělí 1. prosince 2008

Čalounický seriál - KONEC!!!!

Pořád tomu nemůžu věřit, ale naše čalounická série je konečně u konce. Ani nevíte, jak jsem si oddechla. Po 4 měsících rozbombardovaného bytu, kde není, kam si sednout a kam rozhodně nemůžete pustit návštěvy, je u nás zase pěkne útulno a voní zde teplo domova. Fotila jsem sice ještě během práce, ale už nemám sílu všechno dokumentovat, tak potěšte jen konečným obrázkem a oddychněte si spolu se mnou, že už vás podobným dílem otravovat nebudu.


Opravdu jsem ráda, že je to za námi. Ačkoli je výsledek fantastický - tedy nám se moc sedačka moc líbí - byla to opravdová fuška. Pro mne psychicky, z toho šíleného šití. (Mám doje, že jsem ušila kilometry tunýrů - jestli se to tak jmenuje.)A pro manžela i fyzicky, protože utáhnout šrouby na trojsedáku a dát všechny čtyři díly do kupy mu fakt dalo zabrat.


Nicméně, je hotovo a Vánoce mohou klidně přijít.

Na poslední fotce najdete i stromečky, na které už znáte návod.

2 komentáře:

Katerina řekl(a)...

Ahoj Renčo,
myslím, že takhle zrestaurovat sedačky by nezvládl leckterý profík. Klobouk dolů. Látky, barvičky, vzory - taky supr. přeju hodně zdaru u dalších projektů, určitě nakouknu. Přidávám k oblíbeným :)
Krásné vánoce přeje Katka

Unknown řekl(a)...

Díky Kaatjo. :o)