neděle 29. listopadu 2009

Malenovice KAM

Život je pořád plný překvapení. Díky kontaktům z portálu Moje rodina jsem se seznámila s jednou dámou a maminkou z Havířova, se kterou jsem kdysi jezdila na hudební konference, aniž bych ji znala. Alenka se spolu s jinými v Havířově po celý rok věnuje klubu pro maminky v rámci mateřského centra Majáček, který tam před léty založily. Dvakrát za rok pořádají pro maminky víkend v Beskydech. Maminky tam v krásném nově zrekonstruovaném hotelu KAM mají možnost si vydechnout od svých ratolestí, pobýt v přírodě a případně něco zajímavého dělat. A tak jsem přijala Alenčino pozvání a jela druhý víkend v listopadu do Malenovic udělat pro skupinu maminek menší tvořivou session. Jelikož se Vánoce opět blíží, vybraly jsme ke tvoření věci ryze praktické. Vyráběly jsme stromečky zápichy a malou kosmetickou taštičku. Jak to všechno dopadlo, můžete vyčíst z obrázků, které najdete zde. Jsem za tu příležitost moc vděčná a budu na ni ráda vzpomínat.

Žádné komentáře: