středa 30. prosince 2009

Nákupy uprostřed svátků

Nejsem fanda do nákupů těsně po svátcích, ale potřebovala jsem na dokončení dalšího článku pro Receptář kousek vlněného flauše, a tak jsme s manželem skončili v centru města a světe div se, dostala jsem, co jsem potřebovala. V metráži na Sokolské ulici měli pěkný výběr a prodavačce ani nevadilo, že jsem chtěla od tří barev jen 25cm. To se musí ocenit.
Takže na sklonku roku musely vzniknout tři nové měkoučké obaly na diář. Napadla mne jednoduchá kresba medvěda a aby mohl být obal i pro tradiční typy, vybrala jsem jednoduchý střízlivý, leč doufám moderní vzor jako další alternativu. Pokud se poštěstí, najdete k tomu článek v únorovém Receptáři. A pokud už pomalu myslíte na dárek na Valentýna, všechny tři kousky jsou u mne k mání v obchůdku u Kubešů.

Žádné komentáře: