čtvrtek 15. května 2008

Flickr....zakázka

Tak se stalo, že se mi na Flickru moc a moc zalíbily jedny fotky a tak jsem se rozhodla, že si po dohodě s jejich majitelkou, která má boutique s názvem Pretty Me nechám Pupíkem jednu namalovat. Určitě si projděte její galerii. Vlastně je to přehlídka oblečení, které pro děti šije a právě také z kolekce Midwest Modern. Děvčátka jsou tam úchvatná...jako obrázek. A tak bude obrázek-akvarelový!!! Těšim těšim. Až bude hotový, určitě se pochlubím, což zabiju dvě mouchy jednou ranou. Bude příspěvek a reklama pro Pupíka. Je prostě šikovný.
Už je vidím v rámečku!!!!!









A když jsem u té reklamy, musím zmínit, že PC Crafter má stále nové obrázky ke koupi. Opět musím upozornit na Debbie Mumm. Z této kolekce lze u nás dostat i její látky. Například jsem je viděla v obchůdku u paní Ivonky v Ostravě Zábřehu. Debbie má na webu nové tapety ke stažení.

... dnes mi vůbec nejde formátování ...ach jo.

Žádné komentáře: