čtvrtek 29. května 2008

Je hotovo!

Moje zakázka byla hotová rychleji než se mi zdálo. Myslím, že není třeba moc komentářů, tedy kromě vašich. Neměli byste šetřit chválu a říct, jak se vám líbí? Mně móóóóóóć. Vždyť jsem říkala, že to Pupík umí. A sledujte tu sukni. Samozřejmě látka od Amy Butler a nahoře....to je Pupíkova kreativita. Dokonce jsem tam já, jak hraju na klávesy. :o)

A kdo nemá ponětí, o co jde, vysvětlím. Jedna paní fotografka dělá úžasné záběry (nejen) dětí a mně se jedna fotka tak zalíbila, že jsem ji chtěla namalovat. Po žádosti o svolení z její strany se tak stalo. Pro více takových inspirací prosím navštivte blog Jennifer Anderson.

Thanks to Angi and Jennifer.

2 komentáře:

rupr řekl(a)...

Ta malba je úžasná. Ale ty fotky taky.

Jennifer Anderson Photography řekl(a)...

Hello!
Thank you so much for the wonderful spotlight!!!
I am so sorry I did not respond to your email. What a wonderful painting! You are so talented and I am so honored that you chose one of my photos to paint!
Thank you so much!!!!!!!
jennifer